Добре дошли!

Този блог се появи вследствие на страстта ми към пачуърка и затова на него ще намерите публикации основно на тази тематика.
Ако не се интересувате от този вид ръкоделие, което някои хора превръщат в изкуство, не си губете времето с този блог. Животът е твърде кратък, затова правете само това, което ви доставя удоволствие :))
А за тези, които споделят същата страст към пачуърка като мен, ще публикувам интересни неща и информация по тази тема, които съм научила/прочела/видяла, така че да бъде полезна някому.

Приятно четене :)

Welcome!

This blog appears as a result of my passion for patchwork and quilting and therefore you will find here posts on this topic.
If you are not interested in this type of craft that some people turn into art, do not waste your time with this blog. Life is too short, so just do what you enjoy:))
For those who share the same passion for patchwork as me I will post interesting things on this topic, which I've learned/read/saw hoping that it will be useful to someone.

Enjoy reading:)

Translate

понеделник, 26 декември 2011 г.

Рози от креп хартия

В празничния 26.12.2011, блажено размазана от 3 дни ядене, пиене и мързелуване, посърфирах малко из интернет и попаднах случайно на уроци по правене на цветя от креп хартия. Всъщност не вярвам в слuчайностите. Явно е било дошло времето да се случи. Още повече, че преди време си бях купила няколко вида такава хартия с мисълта, че все за нещо може и да ми потрябват. И ето, че това време дойде.

Ще споделя с вас няколко урока, които съм си bookmark-нала, и крайния резултат, който постигнах. Това са първите ми опити за правене на цветя от креп хартия и съм доволна как се получиха. Опитайте, не е трудно :))

Изходните материали, с които разполагам, са:
- креп хартия, купувана от книжарници
- рула креп хартия - от магазин "Слънчоглед"
- тънка тел
- лепило за хартия
- ножици

1. Урок номер 1 е от безкрайно изобретателната Марта Стюарт. Периодично надничам в сайта й и всеки път откривам нови и оригинални идеи. Иска ми се да имах нейната креативност...

Така се получи роза номер1:






2. Въодушевена от що-годе приличния резултат, направих втора роза по урок номер 2 - цък тук :) Принципът е абсолютно същият, както при роза от лента плат.

Резултат номер 2:


Ето и вариант в оранжево:


3. Продължаваме с урок номер 3 - сега цък тук. Не знам защо, но този урок най-много ми допадна.
Получи се розичка номер 3:


Сега си имам 4 розички. Ще направя още няколко, за да мога да оформя някаква композиция.

Ето тук можете да разгледате различни варианти за аранжировка на цветя от креп хартия, всичките идеи са страхотни!

Пожелавам ви щастлива 2012-та година!

2 коментара:

  1. Страхотни са! И поздравления за експериментирането, това определено си е начин за почивка от голямото предколедно шиене:) Никога не съм работила с такава хартия, но ме нави да опитам, резултатите са супер:)
    Весело посрещане на новата година!

    ОтговорИзтриване
  2. От миналата година не се бях сещала за креп-хартията. На една съседка бях подарила розички - бледооранжев цвят. Това беше през зимата .Идва пролетта и седим навънка и пием кафе, по едно време поглеждам към един храст и си викам - тази роза какъв интересн цвят има и тъкмо да я попитами се засмя - една от моите розички - малко избеляла, но от улицата, върху храста - илюзията е едно към едно.
    Много ми беше забавно, но не искам да се увличам Имам още парчета останали, ама - Нека има.
    И твоите са досущ като истински. Благодаря за уроците!
    Таня

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар ще бъде публикуван след одобрение от администратора.