Добре дошли!

Този блог се появи вследствие на страстта ми към пачуърка и затова на него ще намерите публикации основно на тази тематика.
Ако не се интересувате от този вид ръкоделие, което някои хора превръщат в изкуство, не си губете времето с този блог. Животът е твърде кратък, затова правете само това, което ви доставя удоволствие :))
А за тези, които споделят същата страст към пачуърка като мен, ще публикувам интересни неща и информация по тази тема, които съм научила/прочела/видяла, така че да бъде полезна някому.

Приятно четене :)

Welcome!

This blog appears as a result of my passion for patchwork and quilting and therefore you will find here posts on this topic.
If you are not interested in this type of craft that some people turn into art, do not waste your time with this blog. Life is too short, so just do what you enjoy:))
For those who share the same passion for patchwork as me I will post interesting things on this topic, which I've learned/read/saw hoping that it will be useful to someone.

Enjoy reading:)

Translate

петък, 1 юли 2011 г.

Магазинчето

Когато реших да си направя блог, се зарекох, че ще бъда активна, ще пиша редовно и въобще ще се грижа за мойто виртуално местенце. Да, да, ама не. Изминаха почти 3 месеца, в които ми се случиха страшно много неща, а аз не написах нищо. Нищо! Срам и позор! А това, което се случи, заслужаваше не само да бъде изживяно, но и описано. Защото беше хубаво. След дълго чудене дали и как, отворих собствен магазин за пачуърк и други ръчно изработени неща. Обичам този тип магазинчета - малки, уютни, кокетни, пълни с изненадващи находки. Както казват англичаните - a secret gem :)) За мой късмет успях да събера около себе си няколко човека, на които безкрайно се възхищавам, защото напълно любителски, но с огромно желание и страст към красивото изработват какви ли не чудни неща. Така че полека-лека магазинчето се напълни с неща, всичките ръчна изработка, всичките уникални...и излъчващи много положителна енергия. Харесва ми реакцията на хората, които влизат, макар и само да разгледат. Първо заглеждат витрината, после надничат през вратата, после влизат, гледат и се усмихват. Това ме зарежда страхотно и ме кара да се чувствам щастлива.
Покрай отварянето на магазинчето се запознах с невероятни хора и съм безкрайно благодарна на съдбата, че ме срещна с тях - Ирена, Краси, Зори, Илиана, Юлето, Кети, Теа, Мина, Бистра, Йовка.... и още, и още.... Изключителни жени, всяка уникална с някаква своя способност, но всички обединени в стремежа си да правят красота просто ей така, за да я има. Горда и щастлива съм, че ги познавам! Ето снимки на някои техни произведения. Не са ли страхотни :))







1 коментар:

  1. Чудесни творения!
    Сигурна съм че магазинчето е вълшебно място :)

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар ще бъде публикуван след одобрение от администратора.