Добре дошли!

Този блог се появи вследствие на страстта ми към пачуърка и затова на него ще намерите публикации основно на тази тематика.
Ако не се интересувате от този вид ръкоделие, което някои хора превръщат в изкуство, не си губете времето с този блог. Животът е твърде кратък, затова правете само това, което ви доставя удоволствие :))
А за тези, които споделят същата страст към пачуърка като мен, ще публикувам интересни неща и информация по тази тема, които съм научила/прочела/видяла, така че да бъде полезна някому.

Приятно четене :)

Welcome!

This blog appears as a result of my passion for patchwork and quilting and therefore you will find here posts on this topic.
If you are not interested in this type of craft that some people turn into art, do not waste your time with this blog. Life is too short, so just do what you enjoy:))
For those who share the same passion for patchwork as me I will post interesting things on this topic, which I've learned/read/saw hoping that it will be useful to someone.

Enjoy reading:)

Translate

събота, 2 юли 2011 г.

Нова чанта

Не знам как е при другите, но моите най-големи критици са най-близките ми - децата и мъжа ми (майка ми не се брои, защото тя винаги харесва всичко мое). В повечето случаи, когато ги попитам за нещо дали им харесва, се започва едно хъмкане, мънкане, едни изказвания от сорта "Ще ти кажа, че е ок, за да ме оставиш на мира". Затова приемам като най-голям успех нещата, които фемилито е харесало от раз. Вчера започнах с доста нерешителност една нова чанта, както и с голяма доза двоумение как ли да я направя, защото не съм шила досега от този тип чанти-торби. Ших, ших и почти я бях докара до края, когато се прибра малката ми дъщеря. И още с влизането я фиксира и се затръшка колко много й харесва и как това е нейната чанта и затова трябва моментално да я вземе :))) Егати кефа! Много съм щастлива :)) Днес я доукрасих и с едно цвете и сега изглежда ето така:


2 коментара:

  1. суупер е и сега ако кажеш как я подхвана за да я ушиеш си 6 !

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, пешеходец :)) Радвам се, че ти харесва! Чантата е направени по инструкциите в този линк - http://eloleo.blogspot.com/2011/06/handleiding-90-minuten-strandzak.html
    Инструкциите са на непонятен за мен език, нещо скандинавско май, но не го разбирам :)
    Все пак по картинките ще се ориентираш лесно. Дадените в линка размери ми се видяха малко възголемшки, затова леко ги понамалих, демек виж принципа, без да следваш сляпо инструкциите.
    Накрая можеш да си я украсиш, както ти душа иска. Аз съм сложила роза от 2 плата, основния на чантата + дънков, но на теб може да ти хрумне по-оригинална идея :)
    Действай! И не спирай да твориш! Пък и да показваш :))

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар ще бъде публикуван след одобрение от администратора.