Добре дошли!

Този блог се появи вследствие на страстта ми към пачуърка и затова на него ще намерите публикации основно на тази тематика.
Ако не се интересувате от този вид ръкоделие, което някои хора превръщат в изкуство, не си губете времето с този блог. Животът е твърде кратък, затова правете само това, което ви доставя удоволствие :))
А за тези, които споделят същата страст към пачуърка като мен, ще публикувам интересни неща и информация по тази тема, които съм научила/прочела/видяла, така че да бъде полезна някому.

Приятно четене :)

Welcome!

This blog appears as a result of my passion for patchwork and quilting and therefore you will find here posts on this topic.
If you are not interested in this type of craft that some people turn into art, do not waste your time with this blog. Life is too short, so just do what you enjoy:))
For those who share the same passion for patchwork as me I will post interesting things on this topic, which I've learned/read/saw hoping that it will be useful to someone.

Enjoy reading:)

Translate

събота, 6 август 2011 г.

Дънков период :)

Забелязала съм, че периодично се "влюбвам" в цвят или материя и някакси за определено време изпадам ту в "зелен" период", ту в "лилав", ту в "ленен" и т.н. Явно в момента съм в дънковия си период, защото почти всичко, което уших в последния месец се оказа от дънков плат.

Началото беше поставено от дънковото шалте за Руси, показано в предишния пост.

После дойде инспирираното от Яна калъфче за книга с апликиран стилизиран вариант на Айфеловата кула:


И за да не е самичко, уших още едно калъфче, този път с бродерия на морска тематика:






Калъфчето е с разделител обемна рибка :))

После преминах на несесерчета. Първото изглежда така:



А второто така:



А днес се посветих на шиенето на чанта. Все още не е довършена, няма си дръжка, но общо-взето изглежда така:





Чудя се дали да я направя леко гръндж и да я украся с нещо такова:



или да има малко по-романтичен вид с едно цвете, например така:


Ще го помисля още...

Забравих да добавя и още нещо, което не е изцяло дънково:


Още не съм сигурна, но май тази къщичка ще замине за подарък за едно сладко русо съкровище.

3 коментара:

  1. Ама, чудесни неща си натворила!!! И Айфеловата кула и другата подвързия с рибока (страхотен между другото). Поздравления!
    Дънковият ти период е чудесен. Мисля, че всеки е на някакви периоди. Аз съм в бежава гама напоследък :)Може ли да гласувам за гръндж вариант на чантата, ако вече не е готова?

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Яна! Всякакви предложения и идеи са добре дошли :)) Гласовете "за" гръндж варианта вече са 2 и явно натам вървят нещата.

    ОтговорИзтриване
  3. Отново разглеждам блога ти, всеки ден по нещо, за да му се насладя по-пълноценно. Специално отворих тук, заради Айфеловата кула. Всеки си има мечта, моята е да отида някога , дай боже принца да се появи и ме отведе там, да сме в подножието на това техническо чудо, да пием шампанско и над нас да са звездите на Париж! Ех, мечти, върна ме към тях с чудесния си калъф(Снимка 1)! Мерси!!! Валя:)

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар ще бъде публикуван след одобрение от администратора.